2013年9月11日 星期三

維港帆影

辦公的地方,就在海邊。
望出去,蔚藍色。
非常養眼。
對面海便是油塘。
昔日的啟德機場。
郵輪碼頭銀光閃閃。
烈日下尤其刺眼。
像一條巨型的蜈蚣。
找到幾張去年用「傻瓜」拍的「舊照」。
「碼頭」尚未建成。
大抵是假日吧,帆船揚帆東航。
為維港平添一道有趣的風景。



↑假日的維港,別有一番風采。


↑維港對岸,可見獅子山。


↑油塘風景。


↑藍天碧海,帆影留痕。


↑中秋快來了,祝網友身體健康,「搬竇」順利,佳節愉快。也希望「Y記」死而復生。

8 則留言:

  1. 原來去嗰度攞月餅!個月餅盒好靚喎!

    回覆刪除
  2. Madame:我點按芳名,但去唔到你的網頁。
    應該仲要按邊個掣呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不信老人言,吃虧在眼前,有咗二奶,又要小三,一向都係小三難攪㗎嗎!

      一啲啲紅雞蛋都話唔受得,偏見也,紅色唔係一定代表危險嘅,成日杯弓蛇影,自己嚇自己!

      算啦,慢慢適應,風水佬呃你十年八年,唔使一二年,大婆一定出番嚟!佢地一轉CEO,乜嘢都改變!

      睇下米國我老友,阿兜巴馬一夜之間,唔止轉軚,直程撞墻,唔係因為我打個電話俾佢,叫佢最多係打邊炉,唔係開油鑊去炸春卷,因為炸開之後,有機會俾啲一日拜五次神嘅大帝乘機而上,咁就該煨,要我一日拜一次,我都死!

      米國佬善變,靠唔住,聽佢講死梗!所以咁鬼近,都唔想去,我住果度側邊就係米國,不過講過,對米國同米國人冇好感!又係偏見!其實好多老友同同學都係住係米國!只係俺唔鍾意,冇解!

      刪除
    2. 「小三」嬌嫩,要錫多啲。

      刪除
  3. 預祝中秋節快樂!這個月餅盒真靚,就算食唔得都睇得,小猴只記得以前那些是鐵盒的,款式都比較古老。

    回覆刪除
    回覆
    1. 也祝小猴中秋喜慶如意吉祥。
      那是一盒「絹面」包裝的「五星級」月餅。
      一盒八隻。

      刪除
  4. 堂主就好喇 , 有咁正的辦公的地方,可以望海 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺「茶水房」影架。
      對照咁鬼靚嘅維港。
      唔使做嘢咩。

      刪除

苦戀,愛群道

走畢藍塘道,轉入寶雲道。 一路走走拍拍。 看看腕表,已近中午。 全程走完寶雲道,下午便來不及上班了。 於是來個折衷,從寶雲道中央的小徑下山。 走至山腳,發現前面就是熟悉的愛群道。 驚喜的是,一路都是開滿花的苦楝樹。 頭頂是花,腳下也是花。 四野無人,獨享花花世界。 不妨當一下「...