2013年10月30日 星期三

海安嘆茶

安哥好介紹。
早上專程到上環飲早茶。
係安哥指定的「海安咖啡室」。
過了上班時間。
吉位任坐。
叫了一杯「招牌咖啡」。
一隻「脆豬」。
咖啡香夾滑。
「脆豬」果然爽脆。
室內陳設「原汁原味」。
高樓底,長吊扇。
好有懷舊feel也。



↑安哥,先「醒」你一杯咖啡。


↑一杯咖啡,一隻「脆豬」,盛惠25蚊。


↑懷舊電話。


↑室內陳設好有懷舊味道也。


↑「海安咖啡室」外觀。


↑干諾道西17號。


↑嘆完茶,行下街。


↑認真夠「棧」。


↑有記合依然健在。


↑拉上鐵閘的「福德宮」。


↑新會學校,太平山街。


↑樂古道色彩繽紛的舊樓。


↑上環多「趟閘」。


↑好在「花臣」多。


↑窗外風景。


↑一線生機。


↑打道回府。

42 則留言:

  1. 嘩!真係好感動,掟轎,掟轎,啲捷記(榮)㗎啡香味由條"畸寶"傳到過嚟!攪到客家婆話我儍咗喎!
    嗱,原汁原味呢!啲枱,椅,卡位幾十年竟然不變,,,,地磚亦如是,,,連隻杯都好似舊時,鉄閘一樣,,,,,個電話攞去拍賣,都值錢㗎,不過,,,,,招牌改咗些少(有可能細佬記錯,,,六十年有多),,,,海安冰室是也!想當年,最剎死嘅係紅豆冰,蓮子冰,仲有克戟!再加上"老式"西多士!果陣時啲西多士,老年咁大塊,炸出嚟上面整"磚"牛油,攞住一樽金黃色太古糖漿,淋落去,,,,,嘩,,,,,,嘩
    細佬好擔心呢間老舖會好快消失,,,,
    克戟呢樣嘢,恐龍咗囉,七十後都唔會知係乜!
    果時,海安對出電車路就係海,仲未填海,睇住填海變新填地...

    睇到堂主咁有心,替細佬探視懷古老店,感動萬分,回憶童年,,,六十餘年轉眼過去,今已耋年七張已至,時光流逝之快,有些慄然,不禁飄出,,,,

    初唐陳子昂〈登幽州台詩〉:「前不見古人,後不見來者。念天地之悠悠,獨愴然而涕
    下」

    前父偕而來,今以友代看,念環境之無奈,獨嘆息而唏噓

    好想好想馬上返嚟,,,惜.......奈何!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰隻「脆豬」真係「卜卜脆」。
      上面啲牛油仲暖暖地。
      加上少少甜嘅煉奶。
      一口咬落去。
      真係「口甜舌滑」也。

      刪除
    2. 出師有名,多得安哥帶挈也。

      刪除
    3. 海安旁邊那條巷仔名新街市街, 是wei-wei土生土長的地方。莫非安哥和wei-wei是童年的街坊?

      刪除
    4. 兩位大哥大姐該好好溝通溝通也。

      刪除
    5. 你們一起回來。
      我請飲茶,嘆海安咖啡。

      刪除
    6. 堂主:可唔可以請埋我呀?我地應該都係同「村」人喎!

      刪除
    7. 宋·蘇軾《和子由澠池懷舊》詩:“人生到處知何似,應似飛鴻踏雪泥。泥上偶然留指爪,鴻飛那複計東西。”

      永樂街頭有泥影,兒時常到食刨冰,青春歲月常到訪,皆因我有一段情!

      永樂街留下細佬不少回憶兼眼淚,一街一巷皆是情也!

      刪除
    8. 家父病入膏肓時我陪伴他左右, 聆聽他日日說的同一故事: 他說他的太爺是舉人, 我們是蘇東坡的後人。其實他是痴人說夢話呢! 不過他的太爺是舉人是正確的。
      「永樂街頭有泥影,兒時常到食刨冰」,刨冰? wei-wei未吃過呢!添男茶樓wei-wei就去得最多, 清華閣茶樓間中有幫襯, 平安茶樓熱騰騰出爐的雞尾包至今無法忘懷!!! 永樂東西兩條街就由公廁作分界。wei-wei每天都從永樂東街頭走到永樂西街尾。

      刪除
    9. 兒時,老父晚上常往永樂街同棧探同村兄弟,梗係去海安坐,細佬例牌食刨冰同埋克㦸!
      青年時佳人係年豐行附近住,一星期七日半都係度屯;屯轉也!
      史坑巷潮州大牌梢檔係夜宵常客耶!
      日後兩間潮州菜名店尚未成名!!!

      刪除
    10. 90年代初,我响上環番工,都有去潮州巷食飯。我地成班同事鍾去樓上果間,舖頭有隻貓,招呼我地果伙計,我地暗裡叫佢做煙屎牙。卻錯過海安,失策。

      刪除
    11. 安哥: 我講的公廁是在上環街市(賣魚和瓜菜)對面的。潮州巷大牌檔是從文咸街南北行入, 亦通往皇后大道西。後來斗記最有名, 富人家坐私家車去幫襯。
      同棧, 是否買榨菜、梅菜、大頭菜.....之類的舖頭?

      刪除
  2. 窗外風景真抵死,
    堂主"嗱咤"夾頑皮,
    好影唔影影米袋,
    俾人淋水冇出奇!

    其人心術不正,鏡頭唔清,平時假正經,呢次影相露咗形!!!啋,咁都影,我秧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 窗外飄搖萬國旗,朝陽映照無禁忌。
      秋風送爽好晾曬,污糟嗱咤無碇企。

      刪除
  3. 下星期去上環買臘腸,必要去試試!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 舖面不起眼。
      一不留神便走過。
      十點打後人唔多也。

      刪除
    2. 今年12月我在港, 到時約齊網友在海安飲杯茶食個飽, 然後行街街去影相, 人人自費好了, 吃得開心又自在。

      刪除
    3. 感謝 wei-wei 通知前來,原來12月妳會回港,約同海安茶叙,小妹定當赴會,與 wei-wei 吃喝行街影相,一樂也!
      可否上載照片,以便相認呀?

      刪除
    4. 秋葉,70歲婆婆雖然未至老態龍鍾, 但短髮, 全頭白晒, 就是wei-wei的招牌了!

      刪除
    5. Wei-wei , 我知妳常常說自己70歲,但如果妳染咗髮,我就唔認得妳啦!
      我都一把年紀啦!不過多次死過番生,於是快樂度日,心境常青。哈哈。

      刪除
    6. 心情開朗病魔遠離我。wei-wei冇染髮六年了, 短白髮自己感到很清爽!

      刪除
  4. 好彩讀這篇網誌的時候是食緊飯,如果無係,都唔知點同個五臟廟交代!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食緊飯上網,對唔住「五臟廟」喎。

      刪除
  5. 鍾意舊式茶餐廳或食肆嘅懷舊味同人情味。

    回覆刪除
  6. 呢間茶餐廳確實好適合強國自由行旅客,我相信係全港唯一一間可以准吐痰嘅餐廳!

    回覆刪除
  7. 感謝 wei-wei 通知前來趕集!原來12月妳會回港,約同海安茶叙,小妹定當赴會,與 wei-wei 吃喝行街影相,一樂也!
    可否上載照片,以便相認呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 70歲婆婆雖然未至老態龍鍾, 但短髮, 全頭白晒, 就是wei-wei的招牌了!
      關於時間, 等約齊人數再決定。希望堂主義氣擔大旗帶我們到處逛。更希望安哥飛回來同堂主一起為我們作導遊。我從來没有約過網友見面的, 但今年例外。

      刪除
    2. 12月初上旬小妹沒有空間,wei-wei 想要組成四人攝影幫,真是有意思。
      祇是安哥要請示安嫂,祇怕不容易批准哩!到時可能請埋安嫂一起來熱鬧,真高興! 

      刪除
    3. Wei-wei , 中上環斜路多,平路則可,上斜就咪預我。行平路去攞景,搭電車,就夠懷舊啦!

      刪除
    4. 在海安嘆完茶再行街街是公開的約會, 歡迎人人參與, 但我希然堂主擔大旗。
      秋葉暫定12月14(星期六)可以嗎?

      刪除
  8. 堂主: 秋葉已向我說明:「因近日家中瑣事覊身,心情亦欠佳,所以不會出席好友之約了。」, 所以wei-wei希望堂主定個日期(要在星期六/日), 讓我早作準備, 以免跟親友的約會撞期。

    回覆刪除
    回覆
    1. wei-wei:
      我平日上午才有時間。
      周六日反而冇時間哩。
      小弟個性獨來獨往。
      「擔大旗」怕有難度也。

      刪除
    2. 了解、明白, 有緣再會吧!

      刪除
  9. 回覆
    1. 上環站C出口,往西面走兩個街口。
      就在西港城旁邊。
      干諾道西17號。

      刪除
  10. 堂主: wei-wei要借用第五張圖片在12月初出篇網誌, 約網友在海安咖啡室食早餐, 然後坐叮叮叮行街街。

    回覆刪除

苦戀,愛群道

走畢藍塘道,轉入寶雲道。 一路走走拍拍。 看看腕表,已近中午。 全程走完寶雲道,下午便來不及上班了。 於是來個折衷,從寶雲道中央的小徑下山。 走至山腳,發現前面就是熟悉的愛群道。 驚喜的是,一路都是開滿花的苦楝樹。 頭頂是花,腳下也是花。 四野無人,獨享花花世界。 不妨當一下「...